Přihlásit se  \/ 
x
Registrovat  \/ 
x

Vyhledávání v gynekologické poradně

Krvácení po pohlavním styku

Odpovídá 

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na krvácení po pohlavním styku. Beru antikoncepci Luisea (je to rok) a 16.11. jsem měla naposled menstruaci. Dnes 17.11 jsem už nekrvácela. Měla jsem s přítelem sex kdy ejakuloval do mě. Když jsem šla na záchod, tekla ze mě krev. A trochu krvácím ještě . Mohla bych být těhotná? Proč se to děje? stalo se mi to pouze, když mě partner třeba omylem škrábnul ale dnes nikoli. Předem děkuji na odpověd .

Krvácení po styku je dáno suverénně nejčastěji zánětlivými změnami poševními, ostatní příčiny jsou vzácné. Hormonální antikoncepce s tímto problémem nemá nic společného. Doporučuji kontaktovat Vašeho ošetřujícího gynekologa, který zajistí adekvátní vyšetření a léčbu.

MUDr. Miroslav Havlín

Místopředseda České společnosti gynekologie dětí a dospívajících zodpoví dotazy z oblasti gynekologie a dětské a dorostové gynekologie.

Pracoviště: ADC Sanatorium, s.r.o., Praha

Internetová stránka: www.adc-sanatorium.cz

Upozornění

Portál GYNWEB.cz obsahuje autorské články specialistů, rozhovory s nimi a také články vzniklé kompilací z veřejně dostupných zdrojů. Tyto články, jakožto rady v on-line poradně, v žádném případě nenahrazují konzultaci s lékařem, ani lékařskou péči. Všechny informace zde uvedené nejsou konkrétním návodem na léčbu a jsou pouze obecným informačním materiálem. Autoři článků ani provozovatel tohoto serveru nenesou odpovědnost za jakékoli nerespektování tohoto upozornění.
Přebírání obsahu je možné jen po písemném svolení majitele portálu GYNWEB.cz.
Tým portálu GYNWEB.cz

new gynweb

Adresa:
PHK MARKETING s.r.o.
Sokolovská 81/55
186 00 Praha 8
IČ 04024214

email: info@gynweb.cz

GYNWEB.cz je hlavním mediálním partnerem Nadačního fondu APOLENA. Nadační fond APOLENA podporuje moderní operační léčbu žen, které trpí závažnými gynekologickými onemocněními, a to na největším českém gynekologicko-endoskopickém pracovišti v Praze "U Apolináře".
Více na www.apolena.eu.